پخش مجموعه تلویزیونی ˈ کلاه پهلویˈ از 24 شهریور آغاز می شود

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 15
نویسنده پیام
roham آفلاین

کاربر حرفه ای
ارسال‌ها : 4105
عضویت: 18 /5 /1391
سن: 17
تشکرها : 1866
تشکر شده : 811
پخش مجموعه تلویزیونی ˈ کلاه پهلویˈ از 24 شهریور آغاز می شود
پخش مجموعه تلویزیونی ˈ کلاه پهلویˈ به نویسندگی و کارگردانی ˈ سیدضیاءالدین دریˈ که قرار بود از جمعه این هفته در جدول پخش شبکه یک سیما قرار گیرد، به 24 شهریور ماه موکول شد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، تولید ˈکلاه پهلویˈ که از سریال های فاخر تلویزیونی به شمار می رود، از سال 1380 در دستور کار صدا و سیما قرار گرفت اما به گفته دری در مجموع هشت سال صرف پیش تولید و تولید این مجموعه تلویزیونی شده است.

قرار است از هفته آینده آنونس ˈکلاه پهلویˈ به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان از شبکه یک سیما آغاز شود تا این سریال به صورت هفتگی جمعه شب ها از این شبکه پخش شود.

شبکه یک سیما جمعه شب ها سریال های ویژه تلویزیونی پخش می کند و بر اساس این سیاست از سال های گذشته سریال هایی از جمله ˈامام علی(ع)ˈ، ˈکیف انگلیسیˈ، ˈیوسف پیامبرˈ، ˈمختارنامهˈ، ˈشوق پروازˈ و ... از این شبکه پخش شده است.

ˈکلاه پهلویˈ که با محوریت واقعه تاریخی کشف حجاب در ایران، دوره پهلوی اول را به تصویر می کشد، یکی از سریال های پر هزینه و پر ستاره تلویزیونی است که هنوز تولید بخش های باقیمانده این سریال در شهرک سینمایی غزالی ادامه دارد.

داستان این سریال با محوریت رویداد تاریخی کشف حجاب، داستان جوانی به نام ˈفرخˈ است که پس از ادامه تحصیل در فرانسه به ایران می آید و در دوران رضاشاه در شهری کوچک فرماندار می شود.

داریوش فرهنگ، امین حیایی، امیرعلی دانایی، داریوش کاردان، شقایق فراهانی، رضا کیانیان، گوهر خیراندیش، ماه چهره خلیلی، فرهاد آئیش، جمشید شاه محمدی، رضا فیاضی، بهاره افشار، محمدرضا شریفی نیا، مریلا زارعی، عباس امیری، صالح میرزا آقایی، آناهیتا نعمتی، کاظم افرندنیا، شهره لرستانی، نیلوفر خوش خلق، سیروس گرجستانی، فرشید ابراهیمیان، داود رشیدی، بیوک میرزایی و نادر سلیمانی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

بخش هایی از این سریال 24 مرداد ماه امسال برای اهالی رسانه و خبرنگاران رونمایی شد.

امضای کاربر :


شب خوابيـــــدم تو تختـــــــم هي قلت ميــــــــخورم...

بعد گوشيـــــــمو بر ميــــــــدارم مينويســــــــم

"خوابــــــــم نميبــــــــــره..." سرد ميشـــــــم... بغض ميکنـــــــــم...

ميبينــــــــــــم هيچکســـــــو ندارم که واسش اينو بفرستـــــــــــم...

تــــــــنهايي سختــــــــه...خيــــــــلي
شنبه 18 شهریور 1391 - 14:05
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group