رشیدی در گفتگو با مهر: توجه درستی به سینمای کودک نداشته ایم

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 35
نویسنده پیام
roham آفلاین

کاربر حرفه ای
ارسال‌ها : 4105
عضویت: 18 /5 /1391
سن: 17
تشکرها : 1866
تشکر شده : 811
رشیدی در گفتگو با مهر: توجه درستی به سینمای کودک نداشته ایم
داوود رشیدی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان برای ما و جامعه بسیار اهمیت دارند گفت: تا امروز در مورد کودکان و نوجوانان کوتاهی بسیاری کردهایم و آنقدر که باید و شاید به سینمای کودک نپرداختهایم. داوود رشیدی کارگردان تئاتر و بازیگر پیشکسوت تلویزیون، تئاتر و سینما درباره فعالیت در عرصه کودکان در سینما به خبرنگار مهر گفت: اقداماتی که ما برای این نسل انجام میدهیم در واقع پایه فرهنگ آینده خود را بنا نهادهایم.
وی افزود: علیرغم تلاشهایی که گذشتگان انجام دادهاند – با تمام احترامی که برای خدمات آنها قائل هستیم – باید بگویم حتی به ادبیات کودک نیز توجه چندانی نشده است؛ در راستای بهبود این شرایط، خوشحال میشویم هرگاه نشانههایی میبینیم از اینکه برای کودکان کاری جدی صورت گرفته باشد.
این هنرمند با اشاره به اینکه جشنواره فیلم کودک میتواند زمینهای برای پیشرفت این ژانر باشد، یادآور شد: امیدواریم جشنواره فیلم کودک زمینهای باشد برای اینکه کاری زیربنایی برای تئاتر و فیلم کودک صورت گیرد.
رشیدی با بیان اینکه باید تلاش کنیم فرهنگ خانوادهها را به همراهی با سینما عادت دهیم، گفت: به نظر من کار مهمتری که ما باید انجام دهیم این است که بین پدر و مادرها جا بیندازیم که موضوع فرهنگ و سینما، برای پیشرفت کودکان ضروری است و به این وسیله کودکان با ذهن بازتری فعالیت ادامه میدهند.
این بازیگر در پایان تأکید کرد: این عملکرد ما؛ علاوه بر توسعه فرهنگی برای جامعه و فرزندان، هنرمندان و سینماگران را هم ترغیب میکند تا ادامه فعالیت داشته باشند و چرخه اقتصادی هنر و سینما هم بهتر میچرخد.




خبرگزاری مهر

امضای کاربر :


شب خوابيـــــدم تو تختـــــــم هي قلت ميــــــــخورم...

بعد گوشيـــــــمو بر ميــــــــدارم مينويســــــــم

"خوابــــــــم نميبــــــــــره..." سرد ميشـــــــم... بغض ميکنـــــــــم...

ميبينــــــــــــم هيچکســـــــو ندارم که واسش اينو بفرستـــــــــــم...

تــــــــنهايي سختــــــــه...خيــــــــلي
شنبه 18 شهریور 1391 - 13:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group